Digitale postkasser for borgere
Frederikshavn Kommune har 2 digitale postkasser:
- Sikker post til Frederikshavn Kommune (hvis din henvendelse indeholder personfølsomme oplysninger)
- Sikker post til Teknik og Miljø (fx. byggesag - oplys sagsnummer eller adresse for hurtigere ekspedition)
Digitale postkasser for virksomheder
Frederikshavn Kommune har 2 digitale postkasser til virksomheder
- Send sikkert til Frederikshavn Kommune
-
Send sikkert til Teknik og Miljø (fx en byggesag)
Svar kommunen i din digitale postkasse
Har du fået brev fra kommunen i din digitale postkasse, skal du altid besvare brevet der.
Post fra kommunen og andre offentlige myndigheder kommer automatisk på alle platforme, så du vælger frit, hvor du vil læse brevene. Læs mere om post fra det offentlige på Borger.dk
Ønsker at søge om at blive fritaget for digital post, kan du læse mere på Fritagelse for digital post
Din mail kan blive offentlig tilgængelig
Kommunen har valgt at være åbne om den post, vi modtager - det betyder, at vi 2 steder viser information om de mails, vi modtager.
- Åbne postlister - en oversigt over de mails vi modtager, som ikke indeholder følsomme oplysninger
- Weblageret - materiale vedr. adresse fx mails med information til en byggesag
Vær derfor opmærksom på, at din mail eller dele af den kan blive offentlig tilgængelig på en af ovenstående steder.
Indeholder din mail følsomme oplysninger, vil den naturligvis ikke blive offentlig tilgængelig - hverken på de åbne postlister eller på weblageret.