Gå til hovedindhold

Hjælp til selvbetjening

Ring til Den Digitale Hotline og få hjælp til selvbetjeningsløsningerne

Indhold

    Medarbejderne hos Den Digitale Hotline er klar til at hjælpe dig videre over telefonen. 

    Du kan få hjælp til de fleste digitale selvbetjeningsløsninger ved kommunerne og andre offentlige myndigheder. 
    Det kan fx være: 

    • Digital post
    • MitID
    • Flytning
    • Bestilling af sundhedskort
    • Digital pladsanvisning
    • Valg af læge
    • Udvalgte områder indenfor SKAT

    Bemærk, du kan ikke få svar på konkrete spørgsmål til din sag. 
    Hotlinens medarbejdere har ikke adgang til din konkrete sag og kan derfor ikke foretage direkte sagsbehandling eller svare på konkrete spørgsmål.​

    Se åbningstider og telefonnummer under "Kontakt" nederst.

    Når du ringer, skal du have dit MitID parat, da mange selvbetjeningsløsninger kræver, at du logger ind med MitID.

    Du betaler kun din almindelige telefontakst, når du ringer til Den Digitale Hotline.

    Kontakt

    Den Digitale Hotline

    Åbningstid
    Mandag til torsdag kl. 8.00 - 20.00
    Fredag kl. 8.00 - 16.00
    Søndag kl. 16.00 - 20.00

    Telefon: 70 20 00 00