Gå til hovedindhold

Ansøgningsskema til Landdistriktspuljen

Distriktsrådet ønsker overordnet at yde tilskud til lokale formål og projekter, der igangsætter den lokale udvikling

Indhold

    Praktisk information

    Du vil modtage en kvittering på den mail, du har oplyst, når vi modtager din ansøgning.

    Oplever du problemer eller modtager du ikke en kvitteringsmail, kan du kontakte os på hovedredaktionen@frederikshavn.dk

     

    Udfyld ansøgningsskemaet til tryk "Send"

    Skriv navnet på projektet

    (H

    Udfyld adressen

    Skriv dit telefonnummer/mobilnummer.

    Skriv e-mailadresse på kontaktperson.

    Hvem er jeres repræsentant i Distriktsudvalget?

    Det er jeres repræsentant, der fortæller om ansøgningen på Distriktsudvalgets møde.

    Find din lokale repræsentant under "Politik" > "Råd og nævn" > "Distriktsudvalget"

    Projektbeskrivelse

    Resumé på 10-20 linjer.

    Forklar uddybende om projektet (forløbet, aktiviteten mv.)

    Budget og finansiering

    Angiv beløbet i hele kr. inkl. moms

    Andre puljemidler*

    For at Distriktsudvalget kan behandle ansøgningen kræves det, at der vedlægges to forskellige tilbud på udførelsen af projektet. Tilbud 1 vedhæftes her. Vedhæftede filer må maksimalt fylde 15 MB tilsammen.

    For at Distriktsudvalget kan behandle ansøgningen kræves det, at der vedlægges to forskellige tilbud på udførelsen af projektet. Tilbud 2 vedhæftes her. Vedhæftede filer må maksimalt fylde 15 MB tilsammen.

    Ejerforhold

    (Uger / datoer)

    Skriv navnet på ejeren af arealet, hvor projektet skal placeres.

    Hvis I som forening ikke selv er ejer, skal I vedhæfte en kopi af jeres lejeaftale (Vedhæftede filer må maksimalt fylde 15 MB tilsammen)

    Skal der indhentes tilladelser?

    Kontakt altid kommunens Center for Teknik & Miljø for at afklare behovet for yderligere tilladelser. Skriv til: tf@frederikshavn.dk eller kontakt ”Én Indgang”

    Eksempel: honorar 2.500 kr.

    Forventede indtægter fra projektet*

    (Samlet beløb)

    Ansøgningen til Landdistriktspuljen kan først behandles, når tilladelserne er godkendt eller som minimum indsendt

    Har I haft kontakt med en byggesagsbehandler?*

    Her skal navnet på den byggesagsbehandler, I har været i kontakt med, fremgå.

    Pligt til vedligehold og drift af projektet

    Fx økonomisk, arbejdskraft, materialer o.lign.

    Hvis vi bevilges tilskud, vil vi senest 2 år efter bevillingen indsende kort redegørelse*

    Giv tilsagn om at indsende kort redegørelse senest to år efter, I har fået bevilling fra Landdistriktspuljen. I redegørelsen skal det fremgå, hvordan tilskuddet er blevet brugt.