Digital postkasse til virksomheder

Siden 1. november 2013 har det været lovpligtigt for alle med et CVR-nummer at have en postkasse til Digital Post fra det offentlige.
 
I den digitale postkasse vil du bl.a. modtage meddelelser om årsregnskab, sygedagpenge, straffeattester m.v.
 
Det tager et par uger at få den specielle medarbejdersignatur, som skal bruges til at oprette postkassen. Bestil derfor signaturen allerede nu hurtigst muligt, hvis du ikke allerede har en.
 
Se mere på virk.dk/postkasse.
 
Fritagelse for Digital Post
Virksomheder kan fra den 1. september 2013 søge om fritagelse for tilslutning til Digital Post, hvis det ikke er muligt at få en internetforbindelse på 512 kbit/s. Læs mere på virk.dk/fritagelse
 
Se hvem der udbyder bredbånd i dit område på erhvervsstyrelsen.dk
 
Til højre her på siden under  "Læs mere" kan du finde skema til ansøgning om fritagelse for digital post. Bemærk ansøgningen skal afleveres personligt i Borgerservice.

Kontakt

Omstillingen

98 45 50 00


Borgerservice Sæby

Sæby Bibliotek

Rådhuspladsen 1

Borgerservice Skagen

Skagen Rådhus
Sct. Laurentii Vej 87
 

Borgerservice Frederikshavn

Frederikshavn Bibliotek*
Parallelvej 16

Mail

 

Åbningstider

Mandag 10.00-15.00​
​Tirsdag 10.00-15.00​
​Onsdag ​Åben for selvbetjening
​Torsdag ​10.00-17.00
​Fredag ​10.00-14.00
​Lørdag ​10.00-13.00** (lukket i Skagen)
 

Pas og kørekort 

Udstedes ikke om lørdagen 

Udstedes kun 

Borgertorvet
Frederikshavn Rådhus
Rådhus Allé 100​