Den Digitale Hotline

 

Har du brug for hjælp, når du benytter de digitale selvbetjeningsløsninger? På Den Digitale Hotline sidder medarbejdere klar til at hjælpe dig videre i selvbetjeningsløsninger over telefonen.

Åbningstider på telefon 70 20 00 00

Mandag – torsdag kl. 8 - 20
Fredag kl. 8 - 16
Søndag kl. 16 - 20 

Hvad kan den digitale hotline hjælpe med?

Den Digitale Hotline er bemandet med medarbejdere fra Borgerservice, og de kan vejlede i de fleste digitale selvbetjeningsløsninger, som kommunerne og andre offentlige myndigheder stiller til rådighed. Det kan fx være: 

  • Digital post
  • NemID
  • Flytning
  • Bestilling af sundhedskort
  • Digital pladsanvisning
  • Valg af læge
  • Udvalgte områder indenfor SKAT

Hotlinens medarbejdere har ikke adgang til din konkrete sag. Derfor kan de ikke foretage direkte sagsbehandling eller svare på konkrete spørgsmål.​

Se alle selvbetjeningsmuligheder

​Her på hjemmesiden har du adgang til mere end 80 selvbetjeningsløsninger
- se oversigt over alle selvbetjeningsmuligheder her
 

Kontakt

Den Digitale Hotline
70 20 00 00


Åbningstider
Mandag - torsdag kl. 8-20
Fredag kl. 8-16
Søndag kl. 16-20