Rotter - anmeldelse af rotter



Opdager du rotter i eller ved din private bolig eller erhvervsejendom, kan du anmelde det her. Du bliver herefter kontaktet af en rottebekæmper hurtigst muligt. 
 

Sådan gør du:

  • Klik på "Start selvbetjening"
  • Udfyld blanketten med de nødvendige oplysninger
  • Klik på "Anmeld" for at indsende anmeldelsen

​Problemer med at vælge din adresse?

Når du benytter selvbetjeningsløsningen, skal du være opmærksom på din adresse ikke altid står på listen. Løsningen er, at du skriver din fulde adresse med husnummer og derefter vælger adressen fra listen.

​​Oplever du fejl på siden?

Hvis du oplever, at siden laver fejl, når du trykker på "Start selvbetjening", kan du prøve en af følgende muligheder:
 

Selvbetjening på tablet og smartphone

  • Selvbetjening på tablet og smartphone
  • Hold fingeren på "Start selvbetjening" indtil du får vist en menu
  • Vælg ”Åbn i ny fane”. Gå til den nye fane og fortsæt selvbetjening der.
    OBS. Nogle selvbetjeningsløsninger fungerer ikke optimalt på smartphone og tablet. Overvej at bruge en computer i stedet.

Hvis du bruger computer og "Start selvbetjening" fejler

  • Højreklik på ”Start selvbetjening” og vælg ”Kopier genvej”
  • Åbn en anden internetbrowser end den, du pt. bruger.
  • Højreklik i adressefeltet i den nye internetbrowser, vælg ”Sæt ind” og tryk på ENTER/Gå
    OBS. En internetbrowser er det program på din computer, du bruger til at gå på internettet med fx Internet Explorer, Google Chrome, Safari eller Mozilla Firefox.